Close

Stres, únava, vyčerpání a nespavost

stres

Co k tomu říci? Všichni víme o co jde. Všichni pořád spěcháme, podáváme výkony, čelíme tlaku už od školních lavic.
K tomu si přidejme strach o práci, o děti, strach ze selhání, z hypotéky, z nemoci atd.

Na jednoho je toho prostě moc.
Po čase se naše vnitřní baterie začíná vybíjet, nervy jsou podrážděné, hlava neumí vypnout, tělo je unavené, ale spí se mu špatně.

Orgány při stresu se stáhnou do sebe jako kdybyste zmačkali polštář do co nejmenších rozměrů.
Po krátkodobém stresu se zase orgány uvolní a vrátí do původní velikosti.


Při dlouhodobém stresu to už však nedokážou. Neumí se samy uvolnit a roztáhnout do celé své velikosti.
Zůstanou už sevřené ve stresu. Špatné prokrvení, okysličení, nedostatek výživy a degenerace tkání je na světě.
Živná půda pro patogeny.

Tělu prospěje, když zvýšíme pitný režim o nesycenou vodu či bylinné čaje. Můžeme si pomoci např. meduňkou či třezalkou.

Také procházka na čerstvém vzduchu ideálně v parku, lese či v otevřené krajině s pejskem, hodně pomůže.
Že nemáte pejska? Nevadí, půjčte si od přátel nebo si najděte nejbližší útulek a pomáhejte jim vyvětrat jejich svěřence.
Vy přijdete na jiné myšlenky a oni budou rádi za vaši pomoc 🙂

Na nespavost a celkové vyladění a zklidnění se výborně osvědčila Magenta a MycoStress

Více si můžete přečíst zde:  Studie o stresu z r.2015: 1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze